Пасічник Володимир Петрович – вчитель фізики;
.png)
• кваліфікаційна категорія – спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель;
• закінчив навчальний заклад – Кам’янець-Подільський державний педагогічний інститут, 1993 рік.
![]() |
Через 25 років |
• посада - вчитель фізики
Моє педагогічне кредо:
"Я – це я, а не один із багатьох.
Вагоме кожне моє досягнення,
кожен мій успіх"
ТЕМА ДОСВІДУ:
Формування предметних компетенцій учнів
при вивченні фізики
засобами інформаційно - комунікаційних технологій
при вивченні фізики
засобами інформаційно - комунікаційних технологій
Мета: використання
ІКТ у навчальному процесі як засобу, що дозволяє вчителю впливати на
організацію педагогічної праці, використовуючи у підготовці та проведенні
уроків, до використанням ІКТ у навчанні самими учнями, що дозволяє під час
опанування роботи з комп’ютером вправлятися у вивченні низки навчальних
предметів з використанням комп’ютерних програм.
Завдання: розвиток в учнів активної життєвої позиції, вихованні
творчої особистості, здатної самостійно мислити, генерувати оригінальні ідеї,
орієнтуватися в сучасному інформаційному суспільстві, приймати сміливі
нестандартні рішення.
Науковість та
новизна полягає в тому, що на основі
аналізу методичної літератури з проблеми
вдалося визначити , адаптований варіант структури уроків фізики,
опанувати специфічні форми та методи роботи й оптимально поєднати їх вже з
досконало відпрацьованими інтерактивними.
Практичність полягає в тому, що в його основі -
розвиток творчих та інтелектуальних здібностей
учнів, вибір індивідуальної освітньої траєкторії школяра, реалізація
педагогіки співробітництва.
Результати реалізації моєї роботи полягають у тому, що в учнів з’являється
інтерес до предмету та пізнавальні мотиви, формується потреба в самонавчанні,
саморозвитку, а також уміння учнів
самовизначатися в навчальній діяльності з усвідомленням особистої
відповідальності в ній.
Немає коментарів:
Дописати коментар