Портфоліо



Чемеровецький НВК № 1 
 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів,
ліцей та міжшкільний навчально-виробничий комбінат»


Пасічник Володимир Петрович – вчитель фізики;
• педагогічний стаж21 рік;
• кваліфікаційна категорія спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель;
• закінчив навчальний заклад – Кам’янець-Подільський державний педагогічний інститут, 1993 рік.
Через 15 років
• спеціальність -  "Вчитель математики і фізики"
• посада -  вчитель фізики



Моє педагогічне кредо:
"Я – це я, а не один із багатьох. 
Вагоме кожне моє досягнення,
кожен мій успіх"

ТЕМА ДОСВІДУ:
Формування предметних компетенцій учнів 
при вивченні фізики 
засобами інформаційно - комунікаційних технологій


Мета: використання ІКТ у навчальному процесі як засобу, що дозволяє вчителю впливати на організацію педагогічної праці, використовуючи у підготовці та проведенні уроків, до використанням ІКТ у навчанні самими учнями, що дозволяє під час опанування роботи з комп’ютером вправлятися у вивченні низки навчальних предметів з використанням комп’ютерних програм.

Завдання: розвиток  в учнів активної життєвої позиції, вихованні творчої особистості, здатної самостійно мислити, генерувати оригінальні ідеї, орієнтуватися в сучасному інформаційному суспільстві, приймати сміливі нестандартні рішення.

Науковість та новизна  полягає в тому, що на основі аналізу методичної літератури з проблеми  вдалося визначити , адаптований варіант структури уроків фізики, опанувати специфічні форми та методи роботи й оптимально поєднати їх вже з досконало відпрацьованими інтерактивними.

Практичність  полягає в тому, що в його основі - розвиток творчих та інтелектуальних здібностей  учнів, вибір індивідуальної освітньої траєкторії школяра, реалізація педагогіки співробітництва.

Результати реалізації моєї роботи полягають у тому, що в учнів з’являється інтерес до предмету та пізнавальні мотиви, формується потреба в самонавчанні, саморозвитку, а також  уміння учнів самовизначатися в навчальній діяльності з усвідомленням особистої відповідальності в ній.
 


Немає коментарів:

Дописати коментар